פריצת מנעולים לרכבים באישור משטרת ישראל 24 שעות- בית המנעול
 
 
 
מנעולן בתל אביב
 
 
 
שירות 24 שעות ביממה
 
 
 
 
 
 
 

פריצת מנעולים לרכבים

 

 
שכחתם את המפתחות במשרד ועכשיו אתם תקועים מחוץ לרכב?
יש מה לעשות: חייגו למספר 03-5468071, ואחד המנעולנים שלנו ייצא לכיוונכם בהקדם.
 


בית המנעול והמפתח מציע שירותי פריצת מנעולים לרכבים מכל הסוגים. ניסיון של 30 שנים בפריצת מנעולים עוזר לנו לספק פתרונות יצירתיים, מקוריים ובעיקר יעילים. אנו זמינים עבור הלקוחות במשך 24 שעות ביממה, ומפעילים מערך של מנעולנים מקצועיים בעלי הסמכה. כל עבודות הפריצה שלנו מתבצעות באישור משטרת ישראל. אצלנו הפריצה מתחילה כבר בשיחת הטלפון הראשונה: אנו מקבלים את הפנייה של הלקוח, מספקים לו טיפים להתמודדות בשטח ועומדים לרשותו תוך זמן קצר.

איזורי השירות העיקריים שלנו מפוזרים על פני גוש דן. אנו פעילים מאוד בתל אביב, רמת גן ופתח תקווה, ויש לנו לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי והציבורי. בעלי רכבים פרטיים יכולים לפנות אלינו במידה והם נתקעים מחוץ לרכב בכל שעה. בנוסף, רשויות מקומיות וגם חברות השכרה משתמשות בשירותים שלנו על מנת להתמודד עם בעיות מנעולנות מורכבות. 

 

כלי עבודה עבור פריצת מנעולים לרכבים

 


מנעולן המוזמן לבצע פריצת רכבים חייב להגיע אל השטח עם כלי עבודה ייחודיים כגון:

-מושך פח

-סט מפתחות לפתיחת רכב

-מוט פלסטי מחודד וסט שפכטל לפלסטיק

-כרית לפתיחת דלת רכב 

-פלייר פטנט צובט ארוך

-מלחציים ניידים עם מגן גומי על התופסניות

פריצת מנעולים לרכב היא בין הטכניקות המסובכות ביותר של ענף המנעולנות. איש המקצוע חייב לבצע את הפריצה במהירות, ומבלי לגרום נזק לרכב. בנוסף, בכל דגם יש שיטות נעילה ופתיחה אחרות. המנעולן חייב להיות בקיא בשיטות הללו ולהחזיק בידע מקצועי מקיף ככל האפשר. רק בצורה כזו מסוגל המנעולן לפרוץ את הרכב לשביעות רצונו של הלקוח. 

מדוע כדאי להזמין דרכנו שירותי פריצה?


העבודה שלנו בתחום המנעולנות מתבצעת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל מנעולן שיגיע אליכם מטעמנו עובר הכשרות, הסמכות ובעל תעודת יושר ואישור מטעם משטרת ישראל. אצלנו מאמינים באבחון של הבעיה ומספקים פתרון רק לאחר התחשבות בצרכי הלקוח, בתקציב העומד לרשותו ובהעדפות האישיות. 

אנחנו לא רק פורצים מנעולים אלא גם מספקים שירותי שכפול, קידוד והתקנת מנעולים חדשים. אפשר להזמין את השירות שלנו במשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע, לרבות חגים ושבתות. 

השלט של האזעקה לא עובד? מוצאים את עצמכם תקועים מחוץ לרכב ולא יודעים מה לעשות? הקדימו תרופה למכה: חייגו עכשיו למספר 03-5468071 ונשמח לתאם עבורכם פורץ מנעולים.
 
פריצת מנעולים לרכבים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[ שעות פעילות: א' – ה': 8:00 – 18:00 ו': 8:00 – 14:00 שירותי חירום: 24 שעות ביממה ]

בית המנעול והמפתח - אלדד זליכה | אבן גבירול 152, תל אביב 62966 | טל': 03-5468071,
 03-6059598 | נייד: 052-3339886, 050-5265345
 

 
אהבתם את האתר? פרגנו לנו
 
 
+1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
ZAP Group בניית אתרים