שכפול מפתחות לרכב באישור משטרת ישראל 24 שעות- בית המנעול
 
 
 
מנעולן בתל אביב
 
 
 
שירות 24 שעות ביממה
 
 
 
 
 
 
 

שכפול מפתחות לרכב

 

 
איבדתם את צרור המפתחות? זקוקים לשירותי שכפול במחיר משתלם? חייגו עכשיו לבית המנעול והמפתח ונשמח לבצע עבורכם שכפול מפתח לרכב!

בית המנעול והמפתח הוא עסק המתמחה כבר מעל 30 שנה בכל שירותי המנעולנות. אנו מבצעים פריצת מנעולים מכל הסוגים, כולל מנעולים ביומטריים ודיגיטליים. בנוסף, אנשי המקצוע המועסקים אצלנו מכירים היטב את הטכניקות המתקדמות של פריצת רכבים. דרכנו תוכלו לשכפל מפתחות באופן מהיר ומקצועי, מבלי לשאת בעלויות גבוהות ותוך קבלת יחס אישי ואדיב.

חייגו עכשיו למספר 03-5468071 ונעמוד לרשותכם בהקדם האפשרי.

 

באמצעות שכפול מפתח לרכב ניתן להשיג מספר מטרות. ראשית, רבים מעוניינים לבצע שכפול עקב אובדן של צרור מפתחות נוסף. במשפחות בהן מספר אנשים נוהגים ברכב במקביל, שכפול מן הסוג הזה יכול למנוע הרבה כאב ראש. שנית, השכפול מיועד למקרים בהם הצרור הקודם נפגע. אנחנו מבצעים את השכפול עם מכונות מתקדמות, וכך לא פוגעים בשבבים המצויים בתוך המפתחות, במנעול או בצילינדר.

שלבים בשכפול מפתח לרכב


מלבד מפתחות רגילים ומסורתיים, ניתן לחלק את פתרונות הנעילה המודרניים של רכבים לשלוש קבוצות:

1. מפתחות אימובילייזר – מפתח רגיל בתוספת שבב.

2. מפתחות שלט אימובילייזר- מפתח רגיל בתוספת שבב ושלט לפתיחת הרכב, תא המטען ולעיתים גם הדלתות.

3. KEYLESS – שלט עם להב נסתר המאפשר פתיחה של הרכב ללא צורך בהחדרת מפתח. 

על מנת לשכפל ולקודד את מפתחות הרכב עבור הלקוח, העסק שלנו מקפיד על שלבי ביצוע קבועים ויסודיים. ראשית, אנו חותכים את להב המפתח בעזרת מכונה ובאופן מיומן. שנית, אנו מקודדים את השבב שבמפתח, וכך הופכים אותו למרכיב מורשה במערכת הנעילה או האימובילייזר. שלב זה דורש חיבור של מחשב אל יחידת המחשוב המרכזית של הרכב. מעבר לכך, אנו מסוגלים לבצע את השלב הזה תוך יצירת קשר עם יצרנית הרכב בחו"ל, כדי לקבל את הקוד הדרוש להוספת מפתח אל הרכב. השלב האחרון הוא קידוד של השלט החכם ובו אנו נעזרים בידע טכני עשיר. 

לסיכום, כל הפעולות של שכפול מפתחות לרכב מבוצעות אצלנו במחיר משתלם ותוך הקפדה על הוראות הבטיחות. אנו מחזיקים ברישיון הדרוש לשכפול מפתחות, ומזמינים גם אתכם להצטרף אל משפחות הלקוחות המרוצים. זכרו כי מוסך אינו יכול לשכפל את המפתחות שלכם ללא גביית עלויות תיווך. אצלנו תחסכו את המחיר הגבוה, ותיהנו ממפתח חדש המסונכרן עם דגם הרכב שלכם.

רוצים להתקדם לדור הבא של המפתחות? השאירו פרטים באתר או צרו קשר עם אחד מנציגינו!

 
שכפול מפתחות לרכב
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[ שעות פעילות: א' – ה': 8:00 – 18:00 ו': 8:00 – 14:00 שירותי חירום: 24 שעות ביממה ]

בית המנעול והמפתח - אלדד זליכה | אבן גבירול 152, תל אביב 62966 | טל': 03-5468071,
 03-6059598 | נייד: 052-3339886, 050-5265345
 

 
אהבתם את האתר? פרגנו לנו
 
 
+1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
ZAP Group בניית אתרים